Door gebruik te maken van een loyaliteitsprogramma bij jouw onderneming in de horeca zorg je ervoor dat gasten vaker terugkomen, meer besteden en je bedrijf vaker aanraden. Wij van Spaarpasje.nl begrijpen dat mond-tot-mondreclame voor bedrijven in de horeca nog altijd de beste marketing is. De grootste omzetkansen voor je horecabedrijf liggen dan ook bij je huidige bezoekers.

Een professioneel loyaliteitsprogramma voor jouw onderneming in de horeca

Zodra je van start gaat met ons loyaliteitssysteem ontwerpen wij een unieke spaarpas geheel in de stijl van jouw restaurant of café. Jij kent jouw gasten en je bedrijf het best, daarom realiseren we samen de perfecte spaarkaart. Bovendien krijg je van ons bij je spaarsysteem 100 gratis spaarkaarten cadeau! Nadat je de spaarpassen hebt ontvangen, geef je deze aan je gasten en kan het loyaliteitsprogramma voor je bedrijf in de horeca beginnen!

Bezoekers die sparen zijn tevredener en komen vaker terug. Waarvoor ze sparen bedenk je zelf als bedrijf. Zo kun je bijvoorbeeld voor iedere euro één punt toekennen en gasten laten sparen voor korting of een gratis drankje. Heb je al gedacht aan het toekennen van dubbele punten bij een overheerlijk driegangenmenu of een populaire snack?

Een cadeaukaart is natuurlijk ook mogelijk. Je kunt bijvoorbeeld genoeg punten op de kaart zetten voor een gratis diner voor twee personen in jouw restaurant of bar. Zo heb je extra geld in kas en weet je zeker dat de gast nog een keer terugkomt.

Succes boeken met ons spaarsysteem

Om optimaal te slagen met ons systeem is het belangrijk om gebruik te maken van alle mogelijkheden die ons systeem te bieden heeft. Stuur jouw sparende gasten bijvoorbeeld een e-mail om ze op de hoogte te houden van alle acties, aanbiedingen en nieuws.

Daarnaast raden wij je aan om de spaarkaart een vast onderdeel te maken van het afrekenproces. Door te vragen of een gast de spaarkaart mee heeft, verhoog je de kans dat ze deze gebruiken.

Indien je alle onderdelen van het loyaliteitsprogramma gebruikt, verhoog je klantloyaliteit en stijgt de omzet van jouw zaak in de horeca met tot wel 66 procent!

Wij bieden complete service

Na de levering van het spaarsysteem houdt onze ondersteuning uiteraard niet op. Wij staan namelijk altijd klaar om je te helpen met de volgende werkzaamheden:

  • Instructies voor je personeel
  • Advies over de invulling van het spaarsysteem
  • Het uitdraaien van handige rapportages
  • Het opstellen van e-mails
  • Het verzorgen van verjaardag-mails en welkom-mails

Met het loyaliteitsprogramma is gerichte, professionele communicatie met gasten in jouw restaurant, bar of ander bedrijf uit de horeca zeer eenvoudig. Bij Spaarpasje.nl in Hoogvliet, nabij Rotterdam, bieden we het allemaal aan en helpen we al tientallen jaren jouw concullega’s!

Neem contact met ons op voor je eigen loyaliteitsprogramma

Ons spaarsysteem creëert loyaliteit waardoor jouw gasten terug blijven komen. Dit is gunstig voor je bedrijf, omdat loyale klanten meer spenderen. Wil jij een loyaliteitsprogramma om gasten aan jouw zaak in de horeca te binden? Denk vooruit en contacteer ons voor je eigen spaarsysteem. Gebruik ons contactformulier, stuur een e-mail naar info@klantkaart.nl of bel naar 088-5526800.

Vraag vrijblijvend een offerte aan

    CAPTCHA code:
    captcha

    Voer aub de CAPTCHA code hieronder in en druk op “Verzenden”

    X